.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تشكر نماينده ولي فقيه و استاندار از مردم مازندران

نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران روز چهارشنبه با صدور اطلاعيه اي مشترک از مردم ولايتمدار اين استان در ديدار با رهبر معظم انقلاب اسلامي در سالروز حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل تشکر کردند.

در اطلاعيه مشترک آيت الله "نورالله طبرسي" و "سيد علي‌اکبر طاهايي" خطاب به مردم وفادار و هميشه در صحنه و سلحشور و ولايتمدار مازندران آمده است: سوابق درخشان شما بويژه در طول 30 سال بعد از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي و وفاداري‌تان به امام بزرگوار و زعامت رهبر فرزانه انقلاب قابل ستودني است.

در اين اطلاعيه افزوده شده است: اين‌بار در سالروز شش بهمن حضور ارزشمندتان به محضر مقدس عظماي ولايت و رهبري، برگ زريني بود در تجديد عهد و ميثاق با امام امت و خلف صالح آن حضرت مقام معظم رهبري و آرمانهاي مطهر شهداي گرانقدر لذا بر خود فرض مي‌دانيم از اين حضور و بيداري و هوشياري شما امت وفادار استان تشکر نمائيم.

در اطلاعيه مشترک امام جمعه ساري و استاندار مازندران آمده است: جا دارد از همه مردم استان از شهرستان رامسر تا گلوگاه بويژه علماي بزرگ و روحانيت معزز و ائمه جمعه و جماعات اين خطه، خانواده‌هاي معظم شهدا و جانبازان و آزادگان علي‌الخصوص مردم غيور شهر هزار سنگر آمل که حماسه ششم بهمن سال 60 را آفريدند تقدير و تشکر ويژه اي داشته باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.